Klantenservice
Bestellen en bezorgen
Openingstijden
Ons team staat telefonisch klaar op alle werkdagen, van 8:30 uur tot 12:00 uur en van 12:30 uur tot 17:00 uur.
Snelbestellen
Snelbestel button = Bestelgemak!
Heeft u een inlogcode én artikelnummer(’s) bij de hand, dan kunt u via deze weg snel en efficiënt uw orderregels in één handeling ingeven. Ook voor ons hebben deze orders de minste handling en worden deze daardoor sneller verwerkt. Bij drukte gaan deze orders automatisch voor!
Hoe te bestellen?
Leveringen
Pakketten tot 30 kg gaan met de pakketdienst. Meestal worden deze de dag na verzending in Nederland en België uitgeleverd. Is de bestelling zwaarder, dan wordt het een palletzending. Deze wordt dezelfde dag bij onze huistransporteur aangemeld. Omdat deze vorm van verzenden meer aandacht en planning vergt, duurt het vaak 1 dag of soms enkele dagen langer.
Retourneren en ruilen
Retouren
Wanneer het ontvangen pakket niet overeenkomt met de pakbon, breng ons dan onmiddellijk op de hoogte! Dan kunnen wij een creditnota kunnen opstellen of het ontbrekende artikel opnieuw versturen.
Als u ervoor kiest de goederen naar ons terug te sturen, gebruik dan het retourformulier dat u kunt downloaden van onze website. Zorg ervoor dat uw product voldoende goed verpakt is om transportgeschillen te voorkomen.
Service en garantie
Reparaties
Mijn machine is defect / heeft onderhoud nodig. Wat nu?
- Download het reparatieformulier
- Lees aandachtig de instructies op het formulier
- Vul de gegevens in rubriek A in
- Stuur uw machine op naar DELTA international
Zonder tegenbericht wordt de machine tegen de standaard tarieven gerepareerd en naar u teruggestuurd. Indien onze technische dienst uw machine positief voor garantie beoordeelt, geschiedt e.e.a. kosteloos.
Transportschade
In geval van transportschade gelieve de zending niet in ontvangst te nemen. Is dit toch gebeurd dan verzoeken wij u daarvan een foto te nemen en ons te verwittigen.
Garantie
Wilt u een garantieverzoek indienen? Vul dan hiervoor het retourformulier in. Omschrijf uw klacht en voeg een kopie van de aankoopfactuur bij.
Betalingen
Betalingen
Bent u bij ons een geregistreerde klant, dan hanteren wij een betalingstermijn van 30 dagen netto. Betaalt u binnen 8 dagen, dan kunt u 2% over het excl. BTW bedrag aftrekken.
Stel uw vraag aan DELTA
- +31 (0)495 588 583
- info@deltainternational.nl
- Oude Graaf 8
6002 NL Weert
Waarom kiezen voor DELTA
- Uitgebreid assortiment
- Eigen serviceafdeling
- Afspraak is afspraak
- Persoonlijke aandacht
Actueel
Lees het laatste nieuws over DELTA International en blijf up-to-date met onze ontwikkelingen!